Παρακολουθηση μεσω EMAIL

Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012

Χωρίς photoshop, χωρίς έλεος


Ελληνίδα celebrity, ο παπαράτσι δεν είναι πλέον φίλος σου και σε 'βαράει' στο ψαχνό. Όσο για το αγαπημένο σου photoshop, αυτό είναι δεμένο χειροπόδαρα και κλειδωμένο στο 'χρονοντούλαπο της ιστορίας'.

Τα ψωμάκια της Σίσσυς Χρηστίδου, η κυτταρίτιδα της Νατάσας Θεοδωρίδου και τα διπλοστόμαχα της Βάνας Μπάρμπας ήταν οι τρεις πρώτες ‘’κανονιές’’ του ακήρυχτου πολέμου ανάμεσα στα κουτσομπολίστικα εβδομαδιαία περιοδικά –που παλεύουν να επιβιώσουν- και των καλομαθημένων Ελληνίδων celebrity που είχαν συνηθίσει να εγκρίνουν μέχρι και τα παπαρατσικά τους.
Έπεται αιματοβαμμένη συνέχεια, με τις ελληνικές ακτές να κινδυνεύουν στις αρχές Σεπτεμβρίου να βρεθούν ‘’σπαρμένες’’ με τα πτώματα δεκάδων αποκαθηλωμένων sex symbols.

To ανήλιαγο υπόγειο που 'έφτιαχνε' σταρ

Το πρώτο πράγμα που μου έδειξαν όταν πρωτοπήγα στην Imako, την άνοιξη του 2005, ήταν το υπόγειο. Εκεί που κρυβόταν η πραγματική δύναμη του μαγαζιού μέσω του τμήματος Photoshop που είχε στις δόξες του 40 άτομα, χωρισμένα σε δυο βάρδιες.
Κάθε ένας από αυτούς τους αφανείς καλλιτέχνες (μεταξύ των οποίων ο Αλέξης και ο Χρήστος) έπαιρνε από μια φωτογραφία, όσο χάλια και αν ήταν, και την έφερνε στα ίσα της.
Είτε αυτό περιελάμβανε απλά να εξαφανίσει οποιαδήποτε απειροελάχιστη δερματική ατέλεια (όπως π.χ. στην περίπτωση της Στικούδη, το κορμί της οποίας ήταν ανέκαθεν αψεγάδιαστο). Γιατί υπάρχουν και Ελληνίδες που δεν χρειάζονται photoshop.
Eίτε να κόψει ως άλλος χασάπης 30 κιλά από μια 45άρα παρουσιάστρια που ήθελε να βγει θεά, χωρίς να χρειαστεί να σταματήσει να τρώει ότι δεν ήταν καρφωμένο στο πάτωμα.
Φτιάχνοντας στην ουσία, ως άλλοι Πυγμαλίωνες, την καριέρα δεκάδων Ελληνίδων μοντέλων, ηθοποιών ή παρουσιαστριών.
Οι οποίες όχι μόνο δεν ζήτησαν ποτέ να τους γνωρίσουν ή να τους ευχαριστήσουν, αλλά έκαναν σαν να μην υπήρχαν ποτέ.
Μάλιστα κάποιες πίστεψαν ότι ήταν όντως τόσο τέλειες όσο έβγαιναν στα εξώφυλλα.
Το πιο συνηθισμένο in house αστείο εκείνη την εποχή ήταν πως οι συγκεκριμένες εκδόσεις ήταν ο καλύτερος πλαστικός χειρουργός της πιάτσας. Αφού τα πάντα έκοβαν, έραβαν, ανόρθωναν ή τέντωναν.
 
 
Δεν έχει νόημα να αρχίσουν τώρα τα σχόλια για το πώς η εκτεταμένη χρήση του photoshop ήταν που δημιούργησε λανθασμένα σωματικά πρότυπα για τα νεαρά κορίτσια ή περί της απατηλής ματαιοδοξίας του lifestyle.
Εγώ απλά περιγράφω (χωρίς να παίρνω θέση) το απόγειο μιας κατάστασης που δεν υφίσταται πια.

Επώνυμες καβάλα σε ροζ 'ρετουσαρισμένα' συννεφάκια

Η Imako έχει κλείσει, οι υπόλοιπες εκδόσεις που έδιναν επίσης βαρύτητα στην εικόνα –χωρίς όμως να έχουν δικά τους τμήματα photoshop- είναι ετοιμόρροπες, αλλά οι ελληνίδες celebrity –καβάλα στα ροζ συννεφάκια τους-συνεχίζουν να απαιτούν η εικόνα τους που βγαίνει προς τα έξω να είναι φουλ ρετουσαρισμένη.
 
Μια απαίτηση στην οποία αναγκάζονται να ‘’υποκύψουν’’ τα τρία μεγάλα εβδομαδιαία gossip περιοδικά, στα οποία και καθεμία τους δίνει εναλλάξ συνέντευξη.  Όπως ακριβώς συμβαίνει και στο εξωτερικό π.χ. με το People.
Το 'πρόβλημα' είναι ότι πλέον δεν συμμορφώνονται όλοι. Περιοδικά-βετεράνοι όπως το Ciaο έχουν ξεκινήσει τις τελευταίες εβδομάδες να βγάζουν πρωτοσέλιδα με τις αρετουσάριστες παπαρατσικές εικόνες γνωστών ελληνίδων να κάνουν ανέμελες μπάνιο σε θάλασσες και ακτές.
Φουλ στην κυτταρίτιδα, την χαλάρωση και τα περιττά κιλά.
Ατέλειες που γίνονται ακόμη πιο εμφανείς όταν ο αναγνώστης βλέπει φάτσα φόρα στο περίπτερο την ίδια επώνυμη με photoshop στο ένα περιοδικό και χωρίς στο άλλο. 
Και έχει σημασία ότι αυτό συμβαίνει στο περίπτερο (εκεί όπου ψωνίζει η μάνα μου και το 70% του ελληνικού πληθυσμού) και όχι μόνο στο internet, στο οποίο οι μεγαλύτερες ηλικίες δεν έχουν ακόμη πρόσβαση.

Η έναρξη της κυνηγετικής περιόδου

Δεν γνωρίζω αν αυτό είναι μια συνειδητή απόφαση από την πλευρά του Ciao (και όσων ακολουθούν ή θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του), που αφουγκράστηκε ότι ο κόσμος ξερνάει πλέον με την φωτοσοπαρισμένη εκδοχή των πραγμάτων.
Ή απλά και ξεκάθαρα μια κίνηση ‘’απελπισίας’’ για να ανέβουν –μέσω του shock value- τα νούμερα πωλήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Η ουσία είναι ότι πλέον, ο παρατεταμένος μήνας του μέλιτος μεταξύ των ελληνίδων celebrity, των παπαράτσι και των περιοδικών στα οποία πουλάνε τις φωτογραφίες τους έχει βαρέσει λήξη.
 
Και η κυνηγετική περίοδος έχει ξεκινήσει.
Οπότε, καλό θα είναι καθεμία από τις εξωφυλάτες ή να αρχίσει την γυμναστική ή να πεταχτεί ως τον πλαστικό της ή να αρχίσει να φυλάει το τομάρι της.
Αν δηλαδή δεν θέλει να το δει φάτσα κάρτα αρετουσάριστο εξώφυλλο, από εκείνο το είδος που έχει την δύναμη να τερματίσει μια καριέρα.



Κάντε και κανένα LIKE..Τσάμπα είναι..!!