Παρακολουθηση μεσω EMAIL

Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Το κρασί κάνει καλό!



Είναι γενικά γνωστό ότι ένα ποτήρι κρασί προσφέρει πολλά περισσότερα πέρα από μια γευστική απόλαυση ή από την βοήθεια να χαλαρώσετε για να κοιμηθείτε. Το κρασί μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της κακής χοληστερόλης, στην αύξηση της καλής χοληστερόλης ενώ μπορεί να βοηθήσει και στην μείωση της θρόμβωσης. Όλα αυτά συμβάλουν στην μείωση καρδιακών παθήσεων.
Μέσα από διάφορες επιστημονικές έρευνες έχει καταδειχθεί ότι η με μέτρο κατανάλωση κρασιού βοηθά στην προάσπιση της υγείας μας.Η έμμετρη κατανάλωση εμπεριέχει το στοιχείο της υποκειμενικότητας αλλά είναι γενικά παραδεκτό ότι καθορίζεται στα 2-3 ποτήρια κρασιού ημερησίως
Στήν φλούδα των σταφυλιών βρίσκεται η ουσία ρεσβερατρόλη,η οποία παρουσιάζει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση,δηλαδή,εξουδετερώνει οξυγονούχες ρίζες και οξειδωτικές ενώσεις που παράγονται στους διάφορους ιστούς ή κυκλοφορούν στό πλάσμα του αίματος.
Διάφορα οφέλη του κρασιού στην υγεία:
Το κρασί μπορεί να σας κρατήσει σε φόρμα
Σε ηλικιωμένους ανθρώπους, οι οποίοι είναι σε καλή φυσική κατάσταση, το κρασί μπορεί να βοηθήσει στην διατήρηση της καλής τους φυσικής κατάστασή. Έρευνες έδειξαν ότι άνθρωποι που έπιναν λίγο κρασί είχαν λιγότερες πιθανότητες σε σχέση με αυτούς που δεν έπιναν καθόλου ή με αυτούς που έπιναν πάρα πολύ, να αναπτύξουν προβλήματα που να τους δυσκολεύουν στις μετακινήσεις τους και στην αυτοεξυπηρέτησή τους.
Μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του Αλτσχάιμερ.
Σε πειράματα που έγιναν σε ζώα, ερευνητές από το πανεπιστήμιο του UCLA ανακάλυψαν ότι συστατικά που υπάρχουν στο κόκκινο κρασί, μπορούν να εμποδίσουν την ανάπτυξη πρωτεϊνών οι οποίες ευνοούν την ασθένεια του Αλτσχάιμερ. Παρόμοιες έρευνες θα γίνουν και σε ανθρώπους στο μέλλον.

Ανεβάζει τα επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στον οργανισμό.
Συγκρατημένη κατανάλωση αλκοόλ ανεβάζει τα επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στον οργανισμό. Αν και η κύρια πρόληψη ωμέγα-3 είναι από την κατανάλωση ψαριών, έρευνες έδειξαν ότι άνθρωποι με συγκρατημένη κατανάλωση αλκοόλ, ειδικά κρασιού, είχαν υψηλότερα επίπεδα ωμέγα-3 ανεξάρτητα από την κατανάλωση ψαριών.

Πειράματα με ρεσβερατρόλη σε πειραματόζωα,καθώς και διάφορες κλινικές έρευνες κατέδειξαν ότι είναι ισχυρή αντικαρκινική ουσία,με σημαντικό ρόλο στήν αναστολή διεργασιών στην πρώτη φάση της καρκινογένεσης μέσω παρέμβασης στην έκφραση γονιδίων με την παραγωγή του ενζύμου σιρτουίνης 1.Το εν λόγω ένζυμο αποτελεί,ταυτόχρονα, και αντιγηραντική ουσία,η οποία βοηθά στην μακροζωία και στην καλύτερη ποιότητα ζωής.

Όπως είναι γνωστό,το κρασί,περιέχει και αλκοόλη η οποία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για την ανθρώπινη υγεία.Σε μικρές όμως ποσότητες επιδρά θετικά στην προάσπιση της υγείας μας ακριβώς διότι : α)μειώνει τον ρυθμό με τον οποίο πολλαπλασιάζονται τα λεία μυικά κύτταρα,τα οποία αποτελούν παράγοντα αθηροσκλήρωσης, β)μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης θρόμβων με αιτιολογία το λίπος , και γ)αυξάνει την HDL.

Επιπλέον,οι πολυφαινόλες,οι οποίες είναι συστατικό του κρασιού,διαθέτουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες , οι οποίες αντιμετωπίζουν το οξειδωτικό στρες.

Είναι σημαντικό ότι όλα τα οφέλη του κρασιού έρχονται μετά απο συγκρατημένη κατανάλωση.Ένα ποτήρι κρασί την ημέρα δείχνει να συνδεέται με όλα αυτά τα οφέλη για την υγεία του οργανισμού.Μεγάλη κατανάλωση κρασιού παύει να είναι ωφέλιμη για τον οργανισμό και έχει πολύ δυσάρεστες επιπτώσεις για την υγεία.


Κάντε και κανένα LIKE..Τσάμπα είναι..!!