Παρακολουθηση μεσω EMAIL

Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

Όταν Το SEX πουλάει... (photos) !!!

Σκοπός του διαφημιστή να προκαλέσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή. 

Τι μεγαλύτερο όπλο στα χέρια του δημιουργού μιας διαφήμισης απ' το σεξουαλικό υπονοούμενο; Πλέον όλο και συχνότερα, φυσικά αναλόγως του προϊόντος, οι διαφημίσεις με "υπονοούμενα" αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες ορισμένες από αυτές...


























Κάντε και κανένα LIKE..Τσάμπα είναι..!!